Δύσκολα θα βρεθεί κάποιος που να μην έχει ακουστά το League of Legends και τη Louis Vuitton. Παρόλα αυτά, προτού προχωρήσουμε στο κυρίως μέρος του άρθρου αναφορικά με τη συνεργασία των δύο αυτών κολοσσών, θα δοθούν οι απαραίτητες συστάσεις!
Louis Vuitton
Η Γαλλική -και καθόλου οικονομική- εταιρεία πώλησης πολυτελών ειδών, ιδρύθηκε το μακρινό 1894. Ο εμπνευστής της είχε πάθος με τα ταξίδια και, για αυτό το λόγο, ξεκίνησε την επιχείρησή του πουλώντας είδη ταξιδιού. Η Louis Vuitton γνώρισε σύντομα τεράστια επιτυχία και πλέον φημίζεται για τις τσάντες, τα δερμάτινα και τα pret a porter της ενδύματα, με το λογότυπό της είναι ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα παγκοσμίως.
League Of Legends
To League of Legends ή αλλιώς LoL, είναι ένα online multiplayer Battle Arena videogame (εν συντομία, MOBA), το οποίο κυκλοφόρησε το 2009 από τη Riot Games. Είναι εντελώς δωρεάν και για να το παίξει κανείς, αρκεί απλά να το εγκαταστήσει στον υπολογιστή του. Παρόλα αυτά, προσφέρει τη δυνατότητα για αγορές εντός του παιχνιδιού. Skins, wards και emotes, μπορούν να αποκτηθούν μέσω χρηματικού αντιτίμου και να κάνουν την εμπειρία στο Φαράγγι των Επικαλεστών λίγο πιο… fancy. Είναι ένα παιχνίδι-φαινόμενο, το οποίο έχει κερδίσει εκατομμύρια ανθρώπους ανά την υφήλιο (including me, damn you Rito) και διοργανώνει τουρνουά, events και … παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Τί συνεργασία όμως μπορεί να προκύψει ανάμεσα σε ένα online videogame και σε μία από τις πιο πολυτελείς εταιρείες ένδυσης;
League of Legends x Louis Vuitton
Όπως προειπώθηκε, οι παίκτες του LoL έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν ή να αγοράσουν αμφιέσεις για οποιονδήποτε από τους 148 διαθέσιμους χαρακτήρες του παιχνιδιού. Κάπου εδώ είναι που κάνει η Louis Vuitton την εμφάνισή της, αποφασίζοντας να σχεδιάσει skins για τους ήρωες, τα οποία θα φέρουν το χαρακτηριστικό λογότυπο και στιλ της. Η συνεργασία όμως δεν έμεινε εκεί, μιας και επεκτάθηκε τόσο στο σχεδιασμό της θήκης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος του 2019, όσο και σε μία κολεξιόν εμπνευσμένη από την ιδιαίτερη αισθητική που απορρέει το Φαράγγι των Επικαλεστών. Επιτρέψτε μου όμως να γίνω πιο συγκεκριμένη!
Η συλλογή, σχεδιασμένη από τον Nicolas Ghesquière, μας συστήνει τους δύο διαφορετικούς -και αταίριαστους- αυτούς κόσμους, μέσα από ένα digital twist. Οι πρώτοι χαρακτήρες του παιχνιδιού που απέκτησαν μία πιο …ακριβή εμφάνιση, είναι η Qiyana και η Senna, οι οποίες, μέσω των Prestige skins τους, παρουσιάζουν στο κοινό το αποτέλεσμα αυτής της αμφιλεγόμενης συνεργασίας.
Όσον αφορά τα σαράντα επτά ρούχα και αξεσουάρ της συλλογής, η οποία είναι διαθέσιμη για αγορά στο επίσημο site της Louis Vuitton https://www.louisvuitton.com/ και αποτελείται κυρίως από unisex κομμάτια, όπως ζώνες διπλής όψης, τσαντάκια, t-shirts και ριχτά παντελόνια, έχει ήδη κάνει θραύση στους συλλέκτες. Επικροτεί το layering και παίζει τόσο με το καφέ και το μπλε χρώμα, όσο και με τις μεταλλιζέ αποχρώσεις. Το πιο δημοφιλές κομμάτι έως τώρα, είναι ένα ασημένιο leather biker jacket, που κοστίζει (μόλις!) πέντε χιλιάδες εξακόσια πενήντα δολάρια.
Closure
Αν και φαντάζει αρκετά ασυνήθιστη η παραπάνω συνεργασία, στη πραγματικότητα δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια, όπως το Final Fantasy και το Sims, έχουν συνεργαστεί ανά καιρούς με εταιρείες πολυτελούς -και μη- ένδυσης και επίπλωσης, έχοντας πολύ καλά αποτελέσματα. Άρα, μιας και το League of Legends είναι ένα από τα πιο διάσημα MOBA games παγκοσμίως -και έχοντας ήδη στο ιστορικό του μία επιτυχημένη συνεργασία με τη Marvel , δεν είναι απορίας άξιο το πώς προέκυψε αυτή η αμφιλεγόμενη και ασυνήθιστη συλλογή, που συνδυάζει το Esport με το high-fashion luxury!
Σοφία Ευαγγελίδου