Με κάτι λιγότερο από 2 μήνες να μένουν για την εκκίνηση της Formula 1, τα σενάρια από τους “φανατικούς” όλο και πληθαίνουν. Οι πρώτες δοκιμές για τις ομάδες ξεκινούν 19-21 Φεβρουαρίου και 26-28 Φεβρουαρίου και το πρωτάθλημα ξεκινά 15 Μαρτίου από την Αυστραλία. Υπάρχει κάτι όμως που κάνει την ανυπομονησία να μας κυριεύει και δεν είναι τίποτα άλλο από ένα “απλό” ερώτημα. Ποιος θα είναι ο no 1 οδηγός για την Ferrari;
Αναμφισβήτητα, ο Μονεγάσκος κέρδισε με το σπαθί του αυτό που λέμε 50-50.
Συγκεκριμένα, ο CEO της Ferrari, Luis Camilleri, είπε: «Προφανώς η απόδοση του Charles άλλαξε τις ισορροπίες. Είναι αναπόφευκτο αυτό όταν ένας νέος οδηγός έρχεται στην ομάδα στο πλευρό ενός παγκόσμιου πρωταθλητή και κάνει μία εντυπωσιακή σεζόν. Ο Charles είναι πολύ ταλαντούχος. Ξάφνιασε ακόμα και εμάς με όσα απέδειξε πως είναι ικανός να κάνει. Η σύγκρουσή τους στη Βραζιλίας ήταν ένας εφιάλτης, ωστόσο λύθηκε το θέμα. Κάποιες φορές απαιτείται μία κρίση για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους. Και πλέον αυτό βοήθησε τον Mattia (σ.σ. Binotto, τον επικεφαλής της ομάδας) στη διαχείρισή τους, διότι συνειδητοποίησαν αμφότεροι πως τα έκαναν θάλασσα». Ο Ιταλός συνέχισε λέγοντας : «Θα ξεκινήσουν τη νέα σεζόν με καθεστώς ισότητας, αν και η ομάδα παραμένει προτεραιότητα. Αν κάποια στιγμή στη σεζόν ένας εκ των δύο έχει τέτοιο προβάδισμα που θα του επιτρέπει αν διεκδικήσει τον τίτλο, θα επανεξετάσουμε την κατάσταση. Σε ένα τέτοιο σενάριο, όπως είναι λογικό, επικεντρωθούμε σε έναν οδηγό ώστε να μεγιστοποιήσουμε τις ελπίδες του να κατακτήσει τον τίτλο. Αν όμως έχουν 1-2 πόντους διαφορά με λίγους αγώνες να απομένουν για το τέλος της σεζόν, με τον τίτλο να κρίνεται ανάμεσά τους, θα τους αφήσουμε να κάνουν ότι θέλουν»
Σίγουρα, δεν πέφτουμε από τα σύννεφα με αυτές τις..διπλωματικές δηλώσεις. Μα είναι λογικό, όταν το βαρύ σου χαρτί να κάνει μια κακή χρονιά και εν τέλει σε σώζουν οι αποδόσεις του “ μικρού” τα πράγματα να αλλάζουν και μάλιστα τόσο γρήγορα. Ο Vettel οφείλει πρώτα στον εαυτό του μία καλή χρονιά και μετέπειτα στην ομάδα του. Να θυμίσουμε ότι η Ferrari έχει να το “σηκώσει” από το 2007!
Δημήτρης Ρούσσαρης