Το φιλί της ζωής θα μπορούσε να πει κανείς ότι έδωσε τουλάχιστον σε επικοινωνιακό επίπεδο ο Marc Jacobs στo επιχειρηματικό σύμπαν που υποστηρίζει με την τελευταία συλλογή για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2019. Η δραματική, σχεδόν λυρική σκηνική αποτύπωση της νέας συλλογής του σχεδιαστή, η οποία ξεκάθαρα είχε ποιότητα υψηλής ραπτικής, ένας διαρκής διάλογος μεταξύ
οικειότητας και απόστασης.
Η αίσθηση της υψηλής ραπτικής ήταν εκείνη που έμεινε στο μυαλό των παρευρισκόμενων καθώς έφευγαν από μια εκπληκτική στιγμή έκφρασης της μόδας. Σε μια σκοτεινή αίθουσα, ένας διάδρομο με γυάλινο μαύρο δάπεδο που αντανακλούσε τις κινηματογραφικές φιγούρες που φωτίζονταν με συγκεκριμένο τρόπο, από ένα μόνο προβολέα, μια αληθινή ορχήστρα είχε τοποθετήσει σε συγκεκριμένο σημείο, υφάσματα από κασμίρ, μεγάλοι όγκοι με διαφορετικά επίπεδα, μια ανανεωμένη εικόνα ενός brand που βρίσκεται αντιμέτωπο με τους επενδυτικούς δαίμονες του.
Ο Bernard Arnault, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH, στο οποίο ανήκει και ο οίκος Marc Jacobs, είχε παραδεχτεί ότι ο προηγούμενος είναι από τις ελάχιστες αρνητικές επιδόσεις των εταιρειών του ομίλου, ενώ για το 2018 μόνο, ο οίκος είχε ζημιές 50 εκατομμυρίων ευρώ. Για την ιστορία, η Κρίστι Τέρλινγκτον, το εμβληματικό super model της δεκαετίας του ’90, έκλεισε την επίδειξη μόδας του Marc Jacobs.
Δημήτρης Θεοδωρόπουλος