Το Σουηδικό sneaker brand, Eytys, το οποίο προφέρεται ως 80’s ενώ γράφεται με Υ ως σημείο αναφοράς της Generation Y, δημιουργήθηκε σχετικά πρόσφατα, το 2013 αλλά μόλις σε μια χρονιά είχε ήδη καταφέρει να δημιουργήσει 2.5 εκατομμύρια δολάρια (US) σε σχέση με τα καθαρά του κέρδη.
Σήμερα, τα H&M, εξίσου Σουηδικά, έκαναν στενό μαρκάρισμα στα προηγούμενα με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια νέα κολεξιόν ( ήδη διαθέσιμη από τις 24 Ιανουάριου) την οποία θα χαρακτηρίζουν όλα εκείνα που έκαναν τα Eytys ξεχωριστά και επιτυχημένα, από τα χαρακτηριστικά ‘’χοντροκομμένα’’ σνικερς με διπλή σόλα μέχρι να χαλαρά τζιν και oversized μπλούζες.
Όμως αυτή η συνεργασία αποτελεί μια περαιτέρω καινοτομία καθώς αντί να δημιουργηθούν δύο ξεχωριστές συλλογές για άντρες και γυναίκες, θα δημιουργηθεί μια μόνο συλλογή που θα είναι για όλους, ενσωματώνοντας έτσι το γενικό ήθος του brand το οποίο υποστηρίζει τη μόδα που είναι “απαλλαγμένη” από περιορισμούς σε σχέση με το φύλο αλλά και την ηλικία.
Επιπρόσθετα, ο δημιουργικός διευθυντής της Eytys, εξηγεί σε μια δήλωση του για αυτό που πρεσβεύει η μάρκα ότι “η συλλογή αφορά ξεκάθαρα τις αναλογίες – το να δημιουργείς μια unisex ξεχωριστή προσωπικότητα, παίζοντας με χαλαρές σιλουέτες και πιο χοντρά, αρχιτεκτονικά υποδήματα’’.
Δημήτρης Θεοδωρόπουλος