ΤΡΙΑ TIPS ΓΙΑ ΤΡΕΞΙΜΟ

Αφού σου ήρθε η όρεξη, κάνε το σωστά

Έστω ότι θα γκρεμιστεί κάποιος φούρνος και εσυ αποφασίζεις να πας για τρέξιμο. Από την μια χαίρεσαι που θα γυμναστείς, αν και απορείς πως σου ήρθε αυτή η όρεξη, από την άλλη ξέρεις ότι θα ξαναβγείς για τρέξιμο το 2020 καθώς θα θες ένα χρόνο ξεκούρασης γι’ αυτά τα 3 χιλιόμετρα..που θα επιχειρήσεις να τρέξεις.

Παρακάτω θα σου δώσω μερικές συμβουλές, πως να αποφύγεις να φτάσεις στα όρια της λιποθυμίας. Αρχικά, καλοί οι στόχοι στη ζωή, αλλά αν δεις ότι δεν «τραβάει» το μηχάνημα, δεν χρειάζεται να τρέξεις όλα τα χιλιόμετρα που είχες κατά νου. Μην παθαίνεις εμμονή με τα χιλιόμετρα.

Επίσης, μην μου το παίζεις Κατακουζηνός στο Έλατος ριζόρτ γιατί θα πέσεις κάτω από την πείνα. Το ξέρω ότι αγχώθηκες για το μπιτς μπόντι αλλά φάε κάτι πριν βγεις έξω για τρέξιμο. Επιπλέον, δεν κάνουμε εκκίνηση λες και τρέχουμε στον τελικό 100 μέτρων. Βρες έναν ρυθμό και κράτα τον. Έτσι δεν θα καταλήξεις να μετανιώνεις την απόφαση του να βγεις για τρεξιμο από τα πρώτα 500 μέτρα και πίστεψε με, θα τρέξεις περισσότερο.

Τέλος, μην ξεχνάς το ζέσταμα. Είναι πολύ σημαντικό να μην βγαίνεις για τρέξιμο κατευθείαν. Είναι απαραίτητο να κάνεις μερικές ασκήσεις stretching πριν ξεκινήσεις, ενώ είναι καλό να κάνεις ένα γρήγορο περπάτημα για μερικά στενά, με σκοπό ν’ ανεβάσεις σιγά και σταδιακά τους παλμούς της καρδιάς.

Δημήτρης Ρούσσαρης

More Stories
Ζώδια και ζήλια pt. 2