CRUELTY FREE

Γιατί η ενυδατική δε χρειάζεται να είναι συνώνυμη με τη φρίκη

Αν μπορούσα να το θέσω με το πιο απλό τρόπο, θα θεωρούσα ότι πρόκειται περί κοινής λογικής. Σταματήστε να αγοράζεται καλλυντικά που δοκιμάζονται σε ζώα! Είναι εξοργιστικό και βάρβαρο, να υπάρχουν καταναλωτές που δεν ενδιαφέρονται αν το προϊόν που αγοράζουν έχει δοκιμαστεί σε ζώα και το αγοράζουν! Ο καταναλωτής μπορεί να αισθάνεται μονάδα με περιοριστικό ρόλο αλλά πραγματικά είναι τελείως ξεκάθαρο ότι οι εταιρείες προσαρμόζονται στις καταναλωτικές συνήθειες και αλλαγές!

Και αυτή είναι μια αλλαγή που πρέπει να γίνει η βάση κάθε συζήτησης! Δεν υπάρχει καμία ωφέλεια εν έτη 2018 στο να ρίχνουμε χημικές ουσίες στα ματιά ενός ζώου, για να κατανοήσουμε τις πιθανές συνέπειες στο άνθρωπο. Είναι μια ακρότητα που συνοδεύει ένα προϊόν που προορίζεται για καλλωπισμό, και είναι εξοργιστικό να βασανίζονται οποιεσδήποτε υπάρξεις για αυτό το λόγο.

Αισθάνομαι ότι δεν χρειάζονται οι λέξεις να παραγάγουν αντίλογο γιατί είναι κοινή λογική για εμένα τα προηγούμενα! Δυο σημεία: Εντός Ευρωπαϊκής ένωσης απαγορεύονται αυστηρά οι δοκιμές καλλυντικών σε ζώα.

Όποιες εταιρείες παράγουν/δραστηριοποιούνται εντός Ευρώπης και διαφημίζουν ότι επιλέγουν να μην κάνουν δοκιμές σε ζώα είναι απλά μάρκετινγκ μιας και δεν έχουν άλλη επιλογή εξ αρχής! Εταιρείες που ‘’υποστηρίζουν’’ μια γραμμή ενάντια στη κακοποίηση ζώων για δοκιμές καλλυντικών αλλά πουλάνε τα προϊόντα τους στη Κίνα, σε φυσικά καταστήματα, πραγματοποιούν ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΖΩΑ μιας και στην Κίνα αυτό είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ. Για αυτό, σταματά τώρα να αγοράζεις προϊόντα αν
βρίσκεις πληροφορίες ότι η εταιρεία τους, κάνει πωλήσεις στη Κίνα!

-Δημήτρης Θεοδωρόπουλος

More Stories
IMPOSTOR SYNDROME