5 ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ STRESSED


1) Όλα είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Είτε αγχώνεσαι γενικά για μία κατάσταση ή για κάτι συγκεκριμένο, να θυμάσαι πως η ζωή γίνεται ενδιαφέρουσα και αποκτά νόημα μέσα από την προσπάθειά σου να ξεπεράσεις κάτι.


2) Επίτρεψε στο χρόνο που χρειάζεσαι για να πας από την τωρινή αγχωτική σου θέση σε αυτό που εν τέλει θέλεις να γίνεις, να σε εμπνέει και όχι να σε τρομάζει. Κοινώς, φρόντισε τον εαυτό σου, δώσε του χώρο και πάρε μία ανάσα.


3) Αν παρατηρείς ότι το αίσθημα του άγχους και της πίεσης εμφανίζεται συχνά, ίσως ήρθε η ώρα να μείνεις λίγο μόνος σου. Δε χρειάζεται να λες «ναι» σε όλα και φυσικά δεν πειράζει αν το μόνο που θες να κάνεις είναι να καθίσεις όλη μέρα ξαπλωμένος στο κρεβάτι σου.


4) Μην κρίνεις τον εαυτό σου με βάση το παρελθόν, δεν υπάρχει πια και μη σκέφτεσαι το μέλλον, αυτό δε γνωρίζει καν ότι υπάρχεις. Μπορεί σήμερα να είσαι λίγο αγχωμένος αλλά αυτό το συναίσθημα είναι παροδικό και δεν καθορίζει όλη σου τη ζωή.


5) Μην περιμένεις την τέλεια στιγμή. Αποδέξου ότι πάντα θα υπάρχουν σκαμπανεβάσματα και θα προκύπτουν προβλήματα. Συγκεντρώσου μόνο στη μέρα που έχεις μπροστά σου και κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς με αυτή, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει απλά να φτιάξεις ένα τσάι και να ξαπλώσεις.


Δημήτριος Θεοδωρόπουλος

More Stories
POWER OF LOVE