180528 nh insomnia
180528 nh insomnia

5 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΣΑΙ

Μήπως είσαι από αυτούς που όταν πέσουν στο κρεβάτι κοιμούνται στα επόμενα δέκα λεπτά; Σταμάτησε τώρα να διαβάζεις το σημερινό άρθρο, δεν σε αφορά. Η φάση με την αϋπνία έχει εξαπλωθεί τα τελευταία χρόνια με τους νέους ανθρώπους να έχουν κακή ποιότητα ύπνου. Τι μας κρατάει ξύπνιους τα βράδια;

1) Καφές το απόγευμα. Αρκετοί άνθρωποι στη χωρά μας, μπερδεύουν τον καφέ με το νερό και καταναλώνουν τις κούπες καφέ συνεχόμενα ακόμα και αργά το απόγευμα. Η καφεΐνη το απόγευμα μπορεί να διαταράξει τον βραδινό ύπνο έως και έξι ώρες. Το να μπερδεύεις τον καφέ με το νερό οδηγεί στο νούμερο δυο, από κάτω.

2) Αφυδάτωση! Όταν έχετε ενυδατώσει σωστά τον οργανισμό σας, μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα καθώς η αφυδάτωση μέσα σε όλα, αναγκάζει το στόμα/μύτη να στεγνώσει, δημιουργώντας διακοπές στον ύπνο από τη ξηρή αναπνοή.

3) Η επιλογή ενός λανθασμένου στρώματος, ή ακόμα και απλά η χρήση του ίδιου στρώματος για πολύ καιρό, μπορεί να έχει τρομερό αποτέλεσμα στη ποιότητα του ύπνου. Για αυτό βαλτέ τέλος στα στρωματά με εξογκώματα, χαλασμένα ελατήρια και άνιση κατανομή της πίεσης.

4) Τσεκάρεις τα social media ακριβώς πριν κοιμηθείς; Μάντεψε ποιος θα στριφογυρίζει για κάποιες δεκαετίες τις επόμενες ώρες, σκεπτόμενος όλα εκείνα που τσέκαρε πριν λίγα λεπτά.

5) Λάθος θερμοκρασία! Τα σώματά μας φυσικά ρίχνουν ελαφρώς τη θερμοκρασία τους κατά τη διάρκεια της νύχτας και ζεσταίνονται κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι η κρεβατοκάμαρά σας είναι στη σωστή θερμοκρασία γύρω στους 17-18 βαθμούς.

Δημήτρης Θεοδωρόπουλος

More Stories
92d23931ffc7444e6acaa3e0b32e074f scaled
6 FACTS ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ