photographer
photographer

Micro Influencers & Their Followers

Σύμφωνα με το Forbes και το Adweek το παιχνίδι των social media παίζεται με τους Micro Influencers! Ναι, καλά ακούσατε εσείς που αποζητάτε τους followers! Σε μια εποχή που τα ‘’μεγάλα’’ προφίλ στο IG είναι άπειρα ή -για να είμαι ειλικρινής, είναι απείρως άπειρα, οι μεγάλες εταιρείες μάρκετινγκ της Αμερικής, έχουν αρχίσει ήδη, τα τελευταία χρόνια να ψάχνουν τα ‘’μικρά’’ προφίλ.


Αν ο Νίκος από το Βόλο, ή η Λένα από το Παγκράτι αποφάσισαν να αγοράσουν bots ( αγορά bots για τα ώριμα παιδιά, είναι όταν κάποιος ‘’ψωνίζει’’ ψεύτικους λογαριασμούς στο ιντερνετ για να κάνει boost στους followers των social media που έχει) και να ‘’ασκήσουν επιρροή’’ γιατί έχουν γαμάτο στυλ, δεν είναι πια ζητούμενο! Όταν αγοράζεις κάποιος ψεύτικους λογαριασμούς, αγοράζει έναν αριθμό και τίποτα άλλο, ούτε κοινό, ούτε περιεχόμενο!

Micro-Influencers & The Companies


Αυτό που ψάχνουν πλέον οι εταιρείες είναι τα μικρά προφίλ, για διάφορους λόγους. (Εσύ που έχεις 10 followers, μη χαμογελάς, δεν εννοώ εσένα). Οι μικρότερες ιντερνετικές ‘’κοινότητες’’ είναι πιο δεμένες και αποκλειστικές. Υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των χρηστών λόγω του μικρότερου κοινού, η προσέγγιση είναι πιο ανθρώπινη. Ακόμα περισσότερο ένα μικρότερο προφίλ, της τάξης των 5-10Κ followers, κοστίζει πολύ λιγότερο και φέρνει εντυπωσιακά αποτελέσματα αν σκεφτεί κάνεις τα αντίστοιχα αποτελέσματα και κόστος που φέρνει ένα μεγάλο προφίλ γεμάτο bots και ψευδαισθήσεις.

Μην αισθάνεσαι άσχημα λοιπόν που δεν ξέρεις την Τούλα από την Θεσσαλονίκη με τους 15ΟK followers. Συνέχισε να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια!

Μην ξεχάσεις να μας ακολουθήσεις στο Instagram στο @kasseta_gr

Δημήτρης Θεοδωρόπουλος

More Stories
Cover 2 1
Εισαγωγή στην αστρολογία pt.2