Bye bye, Lush

Η Lush λέει αντίο στους λογαριασμούς της στα κοινωνικά δίκτυα.

Η βρετανική εταιρεία καλλυντικών Lush με μια τολμηρή κίνηση μάρκετινγκ αποχαιρέτησε τα social media. Η προηγούμενη ενέργεια αφορά τους λογαριασμούς της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Lush αποχαιρέτησε τους 1.19 εκατομμύρια ακολούθους της Instagram, στο Facebook, Twitter.

Η εταιρεία θα κλείσει επίσης όλους τους υπόλοιπους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων δικτύωσης που έχει όπως το Lush Kitchen, Lush Life, Gorilla, Soapbox και Lush Times. Η εταιρεία που έχει έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε χαρακτηριστικά ότι έχει ‘’κουραστεί’’ να αντιμετωπίζει τους αλγόριθμους και ότι δεν θέλει πλέον να πληρώνει για να εμφανίζεται στο newsfeed.

Αντίθετα, η Lush UK θα μεταφέρει την συνολική επικοινωνία με τους πελάτες της στο newsletter της αλλά και στο website της, προσφέροντας εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και live chat. Αντί των δικών της λογαριασμών στα socia media, οι beauty influencers αλλά και οι καταναλωτές μπορούν να μοιράζονται τις φωτογραφίες τους σε σχέση με την εταιρεία και να επικοινωνούν την γνώμη τους για τα προϊόντα μέσω του hashtag ‘’#LushCommunity’’.

Η κίνηση της εταιρείας προκαλεί πραγματικά ενδιαφέρον λόγω της αυξανόμενης δυσκολίας που αντιμετωπίζουν οι χρήστες στο διαδίκτυο να διαχειριστούν την όλο και περισσότερο περιπλοκή διάρθρωση των ψηφιακών μέσων.

Δημήτρης Θεοδωρόπουλος

More Stories
ΦΟΒΙΕΣ