Gucci by Λάνθιμος

Η νέα καμπάνια του Gucci διά χειρός Γιώργου Λάνθιμου με πρωταγωνιστές άλογα και μοντέλα

Εναν κόσμο υψηλής ραπτικής, με φόντο το ανελέητα φωτεινό Λος Αντζελες και με ήρωες άλογα και μοντέλα ιδανικά σε τρίο έστησε ο Γιώργος Λάνθιμος για τη φωτογράφιση και το βίντεο του οίκου Gucci με αφορμή την κολεξιόν για την Ανοιξη Καλοκαίρι 2020. Και έτσι, ναι, πάλι, όλος ο κόσμος μιλά ξανά για τον Γιώργο Λάνθιμο.

Το φως γυμνό, εκτυφλωτικό, δεισδυτικό, αφαιρεί την γκλόσι επιδερμίδα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στις διαφημιστικές καμπάνιες των μεγάλων οίκων μόδας. Σαν να έχει γδάρει το χαρτί από πάνω για να αναδυθεί η εικόνα όσο πιο ρεαλιστική γίνεται, πορώδης, και να έρθει να συναντήσει τον απόλυτο σουρεαλισμό της πραγματικότητας που αποτυπώνει. Αυτή είναι η πρώτη μου σκέψη βλέποντας τις φωτογραφίες του σπουδαίου Γιώργου Λάνθιμου για τη νέα καμπάνια του ιταλικού οίκου Gucci που βγήκε στο φως ξημερώματα ώρα Ελλάδας.

Η καμπάνια γυρίστηκε στο θρυλικό ξενοδοχείο Chateau Marmont, σε μια πισίνα με το στιλπνό τρίχωμα βρεγμένο, σε ένα τραπέζι με τσάι (tea time) σε ένα πάρκινγκ, στο καθιστικό ενός σπιτιού… Κάποιοι μπορεί να σχολιάσουν ότι ο οίκος Gucci και ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Αllesandro Michele είδαν τα άλογα ως ένα αξεσουάρ μέσα στο πλαίσιο της αγάπης του για την εξτραβανγκάτζα, όμως το μήνυμα βρίσκεται αλλού.


Ετσι, βλέπουμε τα μοντέλα να οδηγούν στους δρόμους του Λος Αντζελες με ιστορικά ανοιχτά αυτοκίνητα και ένα άλογο ως συνοδηγό με την χαίτη να κυματίζει, άλλο να πλένεται με τις μάνικες ενός πλυντηρίου αυτοκινήτων, να αγκαλιάζεται δυνατά από δυο γυναικεία χέρια με ψηλά κόκκινα λάτεξ γάντια, να ξαπλώνει υπνωτικά στη μοκέτα με ένα μοντέλο με βλέμμα ονειρικό να το χαϊδεύει.

 

Στο αινιγματικό δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο οίκος Gucci αναφέρεται στη δύναμη της τριπλέτας «μην υποτιμάτε ποτέ την ισχύ της» σημειώνει. Και θέτει τα βασικά ερωτήματα του ίδιου του θεατή χωρίς να δώσει απάντηση: τι είναι τα άλογα στη φωτογραφία; Μέλος της οικογένειας; Κάτι σαν κατοικίδιο; Εχει θεραπευτική ιδιότητα; Μια μυθολογική μετεμψύχωση που μιας θεοτητας του έρωτα; Μια αναφορά στην καταγωγή του οίκου και τη σύνδεση με την ιππασία; Kαθόλη τη διάρκεια της φωτογράφισης ήταν παρόντες εκπρόσωποι φιλοζωικών οργανώσεων. Θυμίζουμε ότι πρόσφατα ο Γιώργος Λάνθιμος δημιούργησε ειδικά για τον οίκο Gucci την συλλεκτική φωτογραφική έκδοση «Ωοτοκία».

Πηγή: iefimerida.gr

More Stories
Colour Day Festival 2019 party